Интернет-предпринимательство в России и новые формы подготовки молодых предпринимателей

Автори

Ключови думи
Электронный бизнес, стартап, Design Thinking, IT-образование, новые технологическое предпринимательство, подготовка кадров

Резюме
В статье рассматриваются особенности развития стартапов в России. Кафедра «Бизнес-информатика» Финансового университета при Правительстве РФ обучает студентов и аспирантов основам предпринимательства в Интернете с 2015 года. Разработаны авторские методики обучения молодых предпринимателей на основе применения техники Design Thinking. Авторы приводят пример деловой игры, в которой используется Design Thinking и подход Learn Startup.

JEL Класификатор:
Страници: 11
DOI: 

Още статии от този брой

  • Ролята на съществеността и правилната оценка на одиторския риск при издаване на качествен одиторски доклад

    Извършването на независим финансов одит се упражнява след като експерт-счетоводителят е положил клетва. Необходимо е всеки да спазва етични изисквания, да върши работата си качествено и независимо от клиента си. Настоящата разработка е насочена към подпомагане на работата на одиторите, като предоставя теоретични знания и илюстративни примери ...

  • Анализ на връзката между риска и равнището на неговите оповестявания във финансовите отчети на банките

    Много от защитниците на оповестяванията на риска свързват последиците от финансовата криза с непрозрачността на банките. Банките поемат рискове, които впоследствие оповестяват неадекватно (еx post), така че тези рискове не могат да бъдат оценени от пазара. Оповестяванията на риска позволяват на инвеститорите и други заинтересовани лица по-добре да ...

  • Мобилната интернет търговия като флуидна форма на търговски обмен

    Мобилната търговия е форма на извънмагазинен търговски обмен, доразвиващ електронната търговия, посредством нейното осъществяване с помощта на преносими умни устройства с достъп до Интернет. Еволюционната поява на мобилната търговия е средство за разширяване на възможностите за осъществяването на търговски обмен в желаното от потребителя място и ...