Мобилната търговия и нейните проблеми

Автори

Ключови думи
: електронна търговия, мобилна търговия, WAP, epay.bg, СЕП България, 3G, 4G, LTE

Резюме
Мобилните технологии носят ценни ползи за бизнеса, които могат да се реализират само, ако компаниите съумеят да ги използват ефективно. В настоящата статия подробно са разгледани мобилните технологии и тяхната еволюция като предпоставка за развитие на мобилната търговия.

Обект на изследването е мобилната търговия в развитите страни и в България. Предмет на изследването са проблемите при осъществяването на мобилната търговия. Цел на изследването е да се представят насоки за решаване на проблемите на мобилната търговия по отношение на сигурността.

JEL Класификатор: L81, L86
Страници: 15
DOI: 

Още статии от този брой

  • Структурен модел на организационно поведение

    В студията се разглежда взаимодействието между управленски процеси, структура и цели. Характерът на това взаимодействие се определя от степента на взаимозависимост между изпълняваните управленски дейности и тяхната сложност. Отстоява се схващането, че доброто познаване на управленските процеси и дейности в организацията е предпоставка за тяхното ...

  • Аспекти на контрола върху подправените документи в данъчния процес

    В съвременността се прилага документиране за различни цели от обществения живот. Всички факти и обстоятелства, които са значими за данъчния процес, могат да се докажат въз основа на документ. Развитието на технологиите за комуникация води до изменение в начините за фиксиране, съхраняване, пренасяне и ползване на данни. Разнообразни са ...

  • Търговията със сол на Цвятко Радославов и неговата фирма през 50-те – 70-те години на XIX в.

    В статията се проследява търговията с каменна и морска сол от Влашко на една от най-големите търговски фирми, създадени в град Свищов през 50-те години на ХІХ в. Обработва се наличната количествена информация от непубликувания архив на Цвятко Радославов, като се очертават всекидневните му търговски практики в този вид търговия, изяснява се обемът ...