Диференцирано обучение при преподаване на английски език (ниво B1)
Автори
Ключови думи
диференциация, диференцирана инструкция, диференцирано обучение, принципи, елементи, съдържание, процес, продукт, среда, разчупване на леда, малки групи, задачи с различна сложност, центрове и групи по интереси, кубиране, компактност, нива, многослойна учебна програма, автентична оценка
Резюме
Статията разглежда възможностите за прилагане на диференцирано обучение при интензивно изучаване на английски език (ниво B1). Изяснена е същността на диференциацията и особеностите, когато се използва в учебния процес. Разгледани са принципите и елементите на диференцираното обучение. Акцентира се върху възможностите за приложението на тази философия и са предложени подходи и стратегии за пълноценно и ефективно осъществяване на диференцирано обучение при интензивно изучаване на английски език.
Страници: 17
DOI: https://doi.org/10.58861/tae.di.2023.4.04