Управление на взаимоотношенията с клиенти – стратегии и приложение
Автори
Ключови думи
клиенти, управление на клиенти, ключови клиенти, стратегии,
бъдещи клиенти
Резюме
Стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) дават възможност на предприятията да увеличават приходите си чрез:
- реализирането на продукти и услуги на пазара, които съответстват на потребителските нужди на клиентите;
- подобряването на обслужването и работата с клиентите;
- оптимизиране на процеса на договаряне с клиентите;
- задържането на съществуващите и привличане на нови клиенти;
- по-ефективното реализиране на продуктите на предприятието.
Основната цел на разработката е на база водещите теоретични концепции и изследване на съществуващата у нас практика да се генерират идеи за подпомагане на българските предприятия в стремежа им към прилагане на модерни методи и подходи за задържане на настоящите ключови клиенти, което ще доведе и до повишаване на конкурентноспособността им, както и да се предложат подходи за работа за привличане на нови клиенти, с които да се разшири пазарното присъствие (пазарния дял) и икономическото състояние на бизнеса.
Страници: 16
DOI: