Манипулация в управлението и технологиите за масова комуникация

Автори

Ключови думи
манипулация, манипулативни похвати, управление, пропаганда, реклама, пъблик рилейшънс

Резюме
Целта на разработката е да разкрие природата на феномена „манипулация” и неговото проявление в управлениетo и технологиите за масова комуникация (пропаганда, реклама и пъблик рилейшънс). Изследването представя начини за справяне в ситуации на манипулиране, а в отделни случаи и способи за контраманипулиране.

JEL Класификатор: M12, М19
Страници: 27
DOI: 

Още статии от този брой

  • Новата философия на Базел III

    Студията обсъжда основните цели на програмата за реформи – Базел ІІІ като философия на новото капиталово споразумение. Акцентира се върху подобряване на капиталовата рамка в пет основни направления: повишаване качеството, устойчивостта и прозрачността на капиталовата база; подобряване на рисковото покритие; допълване на рисково базираното ...

  • Концептуален модел за управление на организационната култура в сферата на социалните дейности

    Материалът разглежда възможностите за създаване на концептуален модел за управление на организационната култура в сферата на социалните дейности. Изяснени са същността на организационната култура като феномен, нейните елементи и някои нови подходи за научно и практическо изучаване. За апробиране на модела е избрана конкретна подсистема – ...

  • Актуални проблеми и добри практики в обучението по счетоводство на студентите в Албания

    Целна на настоящата статия е да представи постиженията в областта на образованието и тренинга на счетоводители в Албания, както и да разкрие съществуващите проблеми и препоръки за тяхното отстраняване....