• Икона за смяна на езика на български
  • Icon to change language to english

Фирмена политика в областта на мотивацията на заетите във винарската промишленост

Автори

Ключови думи
мотивация, винарска промишленост

Резюме
Представеният материал е част от дисертационно изследване върху мотивацията на заетите от винарската промишленост, област Велико Търново. Изследвани са 492 души от винарските предприятия в съответните населени места: Караисен - 26 души, Сухиндол - 120 души, Павликени - 87 души, В. Търново - 64 души, Лясковец - 122 души и Свищов – 72 души.

Научноизследователските търсения са ориентирани към изследване мотивацията на персонала и на тази основа предлагане на научно-обоснован, усъвършенстван модел, който свързва управленската дейност с движещите индивида мотиви. Надяваме се, че чрез изследване мотивационния профил на предприятията ще се допринесе за подобряването й.

JEL Класификатор: L66
Страници: 29
DOI: 

Още статии от този брой

  • Динамика в конкурентните предимства на търговията с потребителски стоки

    Целта на доклада е да изведе тенденциите в развитието на кокурентните предимства в търговията с потребителски стоки и източниците за по-добро функциониране на търговските фирми....

  • Човешкото действие: Част Четвърта. Глава ХVІ. Цените, §§ 8-15

    По същия начин, по който правителствата ограничават конкуренцията, за да се подобри положението на привилегированите продавачи, те могат да ограничават и конкуренцията в полза на привилегировани купувачи. Правителствата въвеждат ембарго върху износа на някои стоки. По този начин чрез изключване на чуждестранни купувачи те целят понижаване на ...

  • Трансформационни процеси и икономически приоритети на България

    Една от задачите на икономическата теория е да предложи приоритети на развитието и да покаже в кои най важни направления на икономическата и друга политика да се насочи вниманието на държавата с цел да се създадат фундаментални условия за развитие на обществото....