Допълнителните услуги в хотелиерството като средство за повишаване на удовлетвореността на клиентите

Автори

Ключови думи
основни и допълнителни услуги в хотелиерството, характеристики на допълнителните услуги, класификация, нови аспекти при предлагането на допълнителни услуги

Резюме
В статията се разглеждат същността, особеностите и класификацията на допълнителните услуги в хотелиерството. Изтъква се тяхната роля и значение за добавянето на стойност към хотелиерския продукт и за повишаване на удовлетвореността на клиентите. Отделено е специално внимание на съвременните аспекти при предлагането на допълнителните услуги. Поставен е и акцент върху влиянието на дигиталните технологии за иновациите при предлагането на допълнителните услуги в съвременното хотелиерство.

JEL Класификатор: M21
Страници: 19
DOI: 

Още статии от този брой

  • Инвестиции и заплахи за развитието на туризма

    Темата е изключително актуална при интенизифицирането на различните видове заплахи, които сриват всякакви очаквания, сценарии и прогнози за развитие на туризма. Анализирани са динамиката на инвестициите в туризма, като специално внимание е отделено на ПЧИ и българските инвестиции в чужбина. Сред заплахите за развитието на туризма основният акцент ...

  • Одитна извадка за тестовете на контролите

    Статията е посветена на научно обоснования избор на подходящ подход за прилагане на одитната извадка за тестовете на контролите. Практическото значение на изследването се представя чрез разглеждане на същността и приложението на тестовете на контролите и чрез анализиране на избора на обекти за тестване. Специално внимание се обръща на различните ...

  • Микромениджмънт в организацията – като стил на управление и форма на контрол

    В статия се разглежда явлението „микромениджмънт”, считано за един от големите недостатъци на управлението. Анализирани са характерните особености на този стил на управление и основните отличителни качества на микромениджърите. На основата на направения анализ са определени причините за поява на микромениджмънт в една организация, както и ...