Продуктово-ориентираното бенчмаркинг изследване
Автори
Ключови думи
бенчмаркинг, стратегическо изследване, стратегически
решения, стратегическо управление, система за планиране, програмиране и бюджетиране
Резюме
Като метод за стратегически изследвания и решения, бенчмаркингът спомага за определяне на най-добрите практики в различни компании и за проучване на ключовите фактори, спомогнали за тяхното достигане. На тази база най-значимите постижения от другите се внедряват в собствената организация. Специално продуктово-ориентираният бенчмаркинг съдейства за изследване на най-важните фактори за пазарния успех на предлаганите продукти. Подпомага се изработването на мениджърски решения относно провежданата продуктова политика и така се стимулира създаването на продуктово качество от най-голяма величина и увеличаване на продуктовата стойност за клиентите.
Страници: 26
DOI: