Поп-ъп магазините - новата тенденция в търговията на дребно
Автори
Ключови думи
търговия на дребно, поп-ъп магазини, потребители, маркетинг
Резюме
Новите тенденции в търговията на дребно налагат нови парадигми и нови предизвикателства не само към маркетинговата дейност, но и към бизнес успехите на компаниите като цяло. Понякога онлайн продажбите не са достатъчни, за да задоволят потребностите на потребителите. Нов стратегически подход се крие в създаването на т.нар. изскачащи магазини или поп- ъп магазини. Те са нови, интересни, предизвикват емоции, създават у потребителите чувство за експресивност и неотложност на покупката и успоредно с това осигуряват добри печалби на компаниите, които рискуват да ги създадат. Само бъдещето ще покаже доколко успешна е комбинацията между традиционните търговски обекти на дребно и поп-ъп магазините.
Страници: 9
DOI: