Предимства на рейтинга на конкурентните сили за стратегическото управление
Автори
Ключови думи
рейтинг на конкурентните сили (CSR) стратегическа
конкурентна сила, конкурентно състояние (статус), конкурентен потенциал, PEST-анализ
Резюме
Рейтингът на конкурентните сили (CSR) е метод за стратегически изследвания и решения относно стратегическата конкурентна сила на компанията. Прилагането му води до определяне на текущото състояние и перспективите пред развитието на конкурентната сила, което улеснява изработването на стратегически решения и определянето на необходимите средства за тяхната реализация. Използването на CSR спомага за внедряването на една по-висока степен на аналитично мислене в рамките на стратегическите планови и управленски процеси като цяло, както и в рамките на отделните им фази.
Страници: 13
DOI: