Структуриране на националния организиран пазар

Автори

Ключови думи
пазар, организиран пазар, активи, търговия, блага

Резюме
Пазарът е „сърцето” на всяка икономика, там е мястото където се срещат търсене и предлагане и се осъществява размяната на блага. Дефинирането на понятието "пазар" изисква то да бъде разгледано от много и различни гледни точки, които да обхващат – съдържанието на понятието пазар, класифицирането на видовете пазари, техните характеристики и особености. Обект на анализ е пазарът, като основно средище за среща между търсене и предлагане – място където се реализира размяната на блага.

JEL Класификатор: M00
Страници: 10
DOI: 

Още статии от този брой

  • Човешкото действие: Част шеста. Глава ХXVII. Управлението и пазарът

    От гледна точка на производстовото частната и държавната собственост могат да бъдат ясно разграничени. Всяка от тези две системи на икономическа организация на обществото е отворена и недвусмислено дефинирана. Те не може да се бъркат един с друг; те не могат да бъдат смесени или комбинирани; те са взаимно несъвместими....

  • По една статия с времето и правилото на потребителя в академичните журнали

    Някои редактори на списания, видимо либертариански ориентирани все още практикуват редакционна политика, която в друг контекст би се разглеждала като анатема за тази философия. Настоящият материал разглежда този случай, критикува тази практика и представя няколко възражения срещу него....

  • Проектно осигуряване на управленския процес

    В студията се изследват теоретико-методологическите характеристики на управлението на проекти и неговите практически измерения. Извеждат се аргументи, които подчертават стратегическия характер на управлението, базирано на проекти, като ефикасен инструмент (ново генерално управление), чрез който организациите отговарят на промяната, развиват своя ...