Рефлективната практика и планирането на личностното развитие на студенти изучаващи бизнес и икономика

Автори

Ключови думи
рефлективна практика, размисъл, планиране на личностното развитие, управление на знанията, партньорска оценка, учебни логове, портфейли

Резюме
Тази статия разглежда рефлективната практика и планирането на личностното развитие, както от академична, така и от бизнес гледна точка. Както ще бъде доказано, тези умения са от основно значение за студенти, желаещи да преследват кариера в света на бизнеса, и дават положително отражение върху настоящите им занимания и по-нататъшното развитие на техните знания и умения в среда, основана на познаване на икономиката, където на човешкия капитал се гледа като на най-ценен актив. На първо място, определението и процесът на рефлективна практика ще бъдат разгледани както в областта на академичния, така и на професионалния свят . Впоследствие ще бъде разгледано планирането на личностното развитие във връзката му с рефлективната практика и как това вече се прилага в Обединеното кралство. И накрая, ще се разгледа как тези процеси и дейности могат да бъдат интегрирани в академична среда.

JEL Класификатор: A12 , A20 , A22
Страници: 12
DOI: 

Още статии от този брой

  • Съпротива към организационна промяна в социалнопсихологически аспект

    Организациите са принудени постоянно да се променят. Служителите реагират по различен начин на настъпващите организационни изменения. Когато хората са настроени негативно, тогава възниква съпротива. Тя може да се разглежда в много аспекти. В настоящата статия ще се спрем на социалнопсихологическия аспект. Цел на настоящата статия е да се посочат ...

  • Гражданското общество - бариера пред нарастващата икономическа мощ на корпорациите

    Статията има за цел обяснението на основите за съвременните кризи в обществото. В началото се въвеждат най-новите концепции за гражданското общество (регионално, национално, международно) и корпорацията (национална, транснационална). По-нататък се изследва връзката между гражданското общество, политическата власт и корпорациите през последните ...

  • Мем, бранд и поп-култура

    Като социално животно човекът проявява изключителна склонност към имитация, което е заложeно в животинското у него, но в по-голяма степен в културното. Затова текстът прави кратък обзор на теорията за мемите на Р. Докинс, за да я приложи към съвременната пазарна ситуация и по-специално върху търговските марки. Дадени са примери с влиятелни ...