Подкрепа за малкия и средния бизнес в ЕС

Автори

Ключови думи
малки и средни предприятия, предприемачество, публично-частни партньорства, корпоративна социална отговорност

Резюме
Цел на настоящата разработка е представянето на различни национални и европейски законодателни и пожелателни актове и инициативи, насочени към подкрепа на малкия и средния бизнес. Предмет на изследване са малките и средните предприятия, европейската политика в областта. Представената разработка се състои от три главни модула: модул първи „Съвременна политика на ЕС в областта на малките и средните предприятия”, модул втори „Предприемачество и публично частни партньорства”, модул трети „Подкрепа за бизнеса в ЕС”.

JEL Класификатор: R10
Страници: 21
DOI: 

Още статии от този брой

  • Управление на иновациите – алтернатива за екологизация на дейности на добивната промишленост

    Известно е, че развитието на икономиката е свързано с природни ресурси и въздействие върху природната среда. Във взаимоотношението икономика – природа доскоро обект на управление беше само икономиката. Динамичното равновесие в социоекосистемата зависи изключително от поведението на човека и обществото като цяло, ето защо е необходимо да се свърже ...

  • Степента на времевите предпочитания: праксеологичен оксиморон

    В ординалната теория на полезността човек може да избира, но предпочита да не го прави. Той може да избира между възможност A и възможност Б. Тебешир или сирене, пистолет или масло. Не може да съществува такаво нещо като степен, в която човек е въвлечен в подобни дейности....

  • Създаването на добавена стойност чрез интелектуален капитал в българските държавни компании

    В този материал авторите прилагат метод за измерване на интелектуалния капитал, който се фокусира върху продуктивността на човешкия капитал, на структурния капитал, на интелектуалния капитал и на коефициентът за интелектуална добавена стойност, разработен от Пулич (2000;2004) за нефинансови организации....