Подкрепа за малкия и средния бизнес в ЕС

Автори

Ключови думи
малки и средни предприятия, предприемачество, публично-частни партньорства, корпоративна социална отговорност

Резюме
Цел на настоящата разработка е представянето на различни национални и европейски законодателни и пожелателни актове и инициативи, насочени към подкрепа на малкия и средния бизнес. Предмет на изследване са малките и средните предприятия, европейската политика в областта. Представената разработка се състои от три главни модула: модул първи „Съвременна политика на ЕС в областта на малките и средните предприятия”, модул втори „Предприемачество и публично частни партньорства”, модул трети „Подкрепа за бизнеса в ЕС”.

JEL Класификатор: R10
Страници: 21
DOI: 

Още статии от този брой

  • Създаването на добавена стойност чрез интелектуален капитал в българските държавни компании

    В този материал авторите прилагат метод за измерване на интелектуалния капитал, който се фокусира върху продуктивността на човешкия капитал, на структурния капитал, на интелектуалния капитал и на коефициентът за интелектуална добавена стойност, разработен от Пулич (2000;2004) за нефинансови организации....

  • Възможности за усъвършенстване на счетоводното отчитане на провизиите в предприятията със строителна дейност

    В статията са изследвани въпросите относно същността на провизиите като отчетна категория, методиката за стойностно измерване на провизиите и насоките за усъвършенстване на счетоводното им отчитане. С конкретни примери от практиката са представени регламентираните в МСС 37 / СС 37 Провизии, условни задължения и условни активи случаи за ...

  • Степента на времевите предпочитания: праксеологичен оксиморон

    В ординалната теория на полезността човек може да избира, но предпочита да не го прави. Той може да избира между възможност A и възможност Б. Тебешир или сирене, пистолет или масло. Не може да съществува такаво нещо като степен, в която човек е въвлечен в подобни дейности....